Hipphurra, jag fick ett badkar idag!

Äntligen. Nu är det bara varmvattnet som ska fixas. Men tills dess tänker jag koka vatten, och blanda med det ljumna vattnet så blir det nog bra :P Allt för att få bada!
Jag trodde det var någon kompis som kom, för det plingade så många gånger, sådär riktigt irriterande många. Så jag öppnade iförd enbart morgonrock, och där står tre äldre män och stirrar på mig. Yeah.

Idag ska jag äta potatisgratäng och gå till skolan. Vad ska du göra idag?

Katterna rev just ner gardinstången. Igen. Det är nog helt enkelt inte meningen att jag ska ha gardiner i det fönstret.
Nu kommer Wilda smygandes och ber om ursäkt. Mys mys mys.

Dagens låttext:
Humuhumunukunukuapua’a
maka heekee mala heenee who
 Humuhumunukunukuapua’a
 Oooooooooooh!
Hawana waka waka waka neakee pu pu pu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0