A long long time ago

Jaaaa, jag är lat och dålig på att skriva här.
Det kan bero på att det inte händer något i mitt liv.
De senaste veckorna i korthet:
*Flyttade in i lägenheten.Trivs fortfarande.
*Upptäckte att det knappt finns varmvatten i duschen. Tjatar fortfarande på hyresvärden.
*Började med det gamla vanliga kopparbergsbeteendet. -= äta, sova, plugga lite, dricka öl och klapa snela varelser=-
*Festade för mycket en helg. Vaknade med ångest, gick upp och äcklade mig mot L & G, de skrattade åt mitt nattliv.
*Äter kebab, minst 2 ggr/vecka. Det måste jag, annars avlider jag.
*Festade lite för mycket igen.
*Leker med hästen då och då, älskar honom fortfarande lika mycket.
*Bakar, misslyckas men äter ändå.

Jaha, that's about it. Så var vi här igen. Men nu kanske det börjar hända saker =)=)=) (det är inte ofta jag missbrukar smilegubbar, men nu kände jag ett behov av det)
DELLA!! Kan vi ha sån tur, du och jag förevigt?

Katterna är bäst just nu. Förutom när de river ner gardinstänger och mördar hushållspapper. Men det är ju lite charmigt det med.

Ibland gråter jag. I smyg. Tipp finns fortfarande inte. Han kommer aldrig tillbaka, och det gör mig ledsen. Men jag vet ju att han har det bättre nu. Jag får tänka så, inte så egoistiskt som jag ofta tänker. Han finns alltid i mina tankar.
Stövarögon gör mina ögon ledsna.



Dagens låttext:

Du kanske ser mig gå omkring i ett ändlöst ingenting.
Du kanske ser mig spela över på nån festlig happening.
Du kanske ser mig skaka dagen efter när jag letar efter tråden.
Ja, herr Ågren, Du har en sån giftig kommentar, där Du står och suckar med så fina, klara svar.
 Men jag behöver inte nån som visar vägen för jag tänker inte gå den.

Herr Ågren står och ler när jag vaknar uppochner, och alla väggar skriker att jag trampar i klaver.
 Då är det sant att jag slant och knappast har nåt briljant att försvara.
 Men för min egen del behövs det ingen panel för att få mig att förstå att jag har gjort nåt fel.
Nej, det behövs knappast sägas, det kan huvudvärken själv förklara.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0