Vätskor

Det är vad natten handlat om. Det har sprutat ur alla möjliga hål. Fy fan vad äckligt. Har typ fått sova 45 min, sen upp och sätta huvudet i toan igen =/ Bara för att det är fint väder idag! Fakk!
Så nu sitter jag och väntar på mamma som ska komma och gå ut med hunden, för jag vågar fan inte gå utanför dörren. Har ju fått i mig en kopp te iallafall. Det är det enda jag fått behålla sen första gången jag hulkade igår.

Här hade jag tänkt skriva ett inlägg om hur duktig jag ska vara idag med promenad, städning och plugg osv, men vi skippar det för det kommer inte bli ett skit gjort idag.

Igår var jag duktig iallafall, två inlämningar blev klara och en tredje genomläst så den skulle jag ha skrivit idag, men vi får se.
Mailade även RUS om lägenheter, vi får väl se :)

Nu blir det sängläge en stund.

Have a great day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0