Vad som än händer, är det alltid du och jag

Dålig dag blev till en bra kväll ;D
Förhoppningsvis fortsätter det bra tills imorgon, vore perfekt det!
Det gick ju inte så bra sist, men en nystart har väl ingen dött av?

Har pluggat ikväll också, snart är halva Människan socialt och kulturellt klar, skönt :)
Turismen står det lite stilla i, då min dator inte tycker om pdf. Men jag får ta tag i det i,morgon och se om det går att lösa.

Fan vad tomt det ser ut utan TVbänk, rummet ser gigantiskt ut :P Det ska också fixas imorgon!

Har diskuterat lite med Linn idag också, vi kom fram till att vi är bäst tillsammans! Älskar dig tjejen!

Ååh, Goo Goo Dolls :)

Är lite sad för att det inte blir någon julfest i år, men det känns ganska chanslöst. Tyvärr, hade varit roligt att träffa tjejerna igen!

Jaha, jag ville bara uppdatera lite om denna mycket bra kväll, nu är det dags att säga hej till dagens mat och sen ta sig ett bad, för att slutligen precis som alla andra kvällar, krypa ner i sängen och somna till Scrubs x 2 och How I met your mother.

Håll tummarna för mig imorgon :) Andra gången gillt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis min älskade sötnos (:

2009-12-09 @ 17:53:39
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0