Upplevelse i en liten ask

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har gjort egen saft! Jag är så jävla kreativ att jag kom på ett sätt att göra egen saft utan massa krångel. Det ni!

Jag har kommit på att jag har jättemycket kort. Då menar jag verkligen JÄTTEMYCKET kort. Försökte organisera alla i fina små mappar, Tequila, hästar, katterna osv. Men efter en timme och jag fortfarande hade drygt 1000 foton att flytta så orkade jag inte mer. Jag får fortsätta när jag känner att jag har tålamod till det. Tog nya kort på Tequila i snön idag också :)

Ikväll ska jag vända på dygnet tänkte jag, ska gå och lägga mig senast kl 23, för jag ska upp 0730 imorgon och åka till stallet. Det ska nog gå bra det här, bara jag inte somnar imorgon på dagen. Måste hitta på något att göra hela dagen!

Är lite hungrig nu, men har inget att äta hemma.. Hmm, undra hur detta ska lösas.

Min dator är sååå seg för jag kör en viruskoll, hoppas det är klart snart för inget funkar ju som det ska :P

Dags att läsa lite bloggar och komma på nåt snabbt att sno ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0