Sjukt störd film

Seriöst, Constantine. Dra mig baklänges vilken sjuk och dålig film. Jag skriver sjuk OCH dålig för att ni ska förstå att den inte bara var dålig, den var även störd, sjuk, irriterande och allmänt kass.

Ikväll har jag, Johanna och Andreas bakat pepparkakor. Många fina konstverk vill jag lova, tyvärr ramlade dt finaste konstverket ihop till en enda stor hög av diarré. Men vi lyckades ändå få ihop bl a siamesiska tvillingar, en bebisren, en flugsvamp, en rynkig ren och en stjärna så skev att den såg ut som... Ett moln.

Efter detta eviga kavlande/skärande/skrapande/vansinnesutbrottsframkallandetidsfördriv så blev vi hungriga. Vi slängde därför ihop en gryta, en redig kompott kan jag lova. Den bestod av;
Kyckling
Morötter
Potatis
Ärter
Majs
Paprika
Buljong
Vatten
Massa kryddor
Och slutligen, the final touch, grädden på moset:
Köttfärs

Det ni! Tjockt gott var det iallafall! Bilder kommer när jag orkar hitta sladden.

Nu ska jag försöka sova, en kopp te först så jag får i mig lite värme :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Men Josan...Constansinte är sjukt bra!!!

2009-12-22 @ 09:59:09
URL: http://nizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0