Redo, med munnen full av mat

Sitter och kastar i mig lite mat innan mamma kommer och hämtar och skjutsar upp till pappa, sen går jag till tåget därifrån :)

Framme 15.37, då blir jag hämtad vid tåget, sen får vi se vad för äventyr som väntar! Massa roligt, det vet jag iallafall!

Sov bättre än väntat inatt, när klockan ringde imorse så fattade jag inget haha! Inga mardrömmar om spöken som kryper upp under täcket och myser haha!

Nu blir det att packa ner skor och nånting jag tänkte igår att jag absolut inte får glömma, men har glömt nu. Bra Josefine, 10 poäng. Sjunger lite så går det nog bättre. When love takes oooveeer, iiehieheeeeh!

Värmande vinterkramar, eran pygmé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0