Panic, a job, joooob!

Idag har paniken kliat mig i nacken hela dagen. Ett sånt här obehagligt ryskli. Tänk om det går år helvete med det här jobbet? Vad gör jag då? Vart ska jag bo då? Var ska jag ställa alla grejer? Och när vi åker iväg längre tider, vad gör jag med djuren då? Tänk om inte Tequila trivs? Vem ska ta hand om Zingo? Tänk om jag kunde fått nå annat, bättre jobb? Jag skulle ju flytta till Skpg?! Eller? Waaahhh!

Jag är ju bra dum, för jag vet ju att det alltid löser sig. Men jag måste få panika litegrann, det drar upp mina hjärtslag till det tredubbla och min hjärna snurrar runt som en duracellkanin på E i huvudet på mig. Men det går över. Jag ska ju vara glad att jag har hittat ett jobb! Eller, det hittade ju mig, men ändå :) Dessutom är det ett jobb som är skitbra!
Tur? Skicklighet? Jag tror det var en kombination av båda.

Jag och Tequila har varit ute på powerwalk idag, hon var riktigt trött på slutet! Jag med för den delen :P
Nu har jag slutat eftersvettas, så bums in i duschen Josefine, för sen ska det pluggas :)

Är så glad att jag har Dig..

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

sluta oroa dej det är klart att jobbet blir bra/lillans mamma

2009-12-10 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0