MJ, kalkon och 14 kg tuttar

Mj på tvn nu, med Linn :) Myyyys sista kvällen hemma! Eller, om det är storm imorgon också, så blir det att jag åker på söndag mitt på dagen.. Trist att förlora en arbetsdag men går ju fan inte att köra i det här vädret =/

Lugn kväll ikväll, alla festar utom vi typ haha! Är så nöjd med dagen så jag behöver inte gära bort mig nu, för då är hela dagen ångestfylld sen hah!

Har snart packat allt, bara sista smågrejerna imorgon.. huu vad nervös jag är, men det blir nog bra. Det kan ju inte gå annat än åt helvete annars! Måste diska och städa imorgon också, och packa ner täcke och kuddar.. Kommer inte kunna sova en blund inatt!

Nu är Linn sadface för konserten är slut. Hon kliar sig även i arslet, och fiser på min hund. Söt hon är va?!

Time for some raggarballe med svängdörr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0