Mitt bland svinen finns två pärlor.

Jag hittade just ett gruskorn i munnen. How, when, why?

Tosse sitter och ska beskriva sig själv, jag förklarade henne som en liten myra. haha!
Vi sitter här i rummet bakom köket med varsin dator och nördar, sweet ha?! Varje mans dröm.

Ikväll blir det Olles all night, rooliigt! Jag ska dansa stjärten av mig, heellooo Gävle! :D
Ska bli roligt att komma ut och se lite folk, kanske skaffa sig en ny bekantskap :) Som typ vill ge mig ett jobb och en lägenhet.

Promenad har vi varit på idag, med två hundar och hästen. Jag och hästen hade ett par diskussioner om att jag gärna ville gå utan honom i knät, men han är så gullig så det gör inget :)

Nu ska vi snart laga mat, undra vad Tosse ska koka ihop för något skojigt!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0