Lillan har en stalledräng

Ikväll har vi spelat BingoLotto och druckit lite alkohol. Inga vinster tyvärr, bara Bertil 3 som fattades för att jag skulle vinna jackpoten.. Men vinet var gott! Den skeva granen blev även pyntad, good work!

Jaha, julafton imorgon. Överskattade dag. Fine, maten är god och visst är det roligt att träffa familjen samlad, men seriöst. Stress un Panik! Hela tiden, det ska vara julkort, julklappar, julgran, julkonserter. Allt går att sätta jul- framför. Jag har lite julkänsla ändå, det beror nog på den finfina tomten Johanna fick av Sofis mamma idag hahaha!
Vi ska iallafall fira julafton hos mamma imorgon, med systrarna, mamma och Sven. Får väl se om Jeffe och Joel dyker upp också.

Juldagen är fan bättre, för då äts det kalkoooooooon! Mumma! också får man träffa moster och Hasse, och kusinerna + respektive :)

Sen efter juldagen är annandagen. The big day. Huvva, då ska det flyttas och grejas. Då ska hunden lämnas, och jag kommer gråta. Puh, min lilla baby. Men det är ett bra beslut. Yes it is. Säg att det är det.

Nu är det läggdags för fröken Magnusson.
Älskar er, idag vill jag framförallt nämna Linn, för du är världens bästa kompis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är världens bästa kompis Josefine Magnusson. Älskar dig.

2009-12-26 @ 01:04:35
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Linnis

Det där går nog skitbra. Vart ska du lämna Tequila?

2009-12-26 @ 23:59:48
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0