Irritationsmoment

Sitter hos lillasyster och funderar på att prova äta något, men är lite rädd att det kommer upp direkt.
Går nog hem och provar äta om en stund, så jag kan få spy i min egen toalett :P

Idag har jag lämnat in en till inlämning på MSOK. Fick boken idag också, så jag ska jobba arslet av mig med denna kursen, 13 inlämningar på 5 veckor, plus 11 på turismen. åsså har jag lite kvar på den tredje kursen, eftersom hon som skulle skicka boken har lurat mig =/

Den där fisen small nog så det hördes till skellefteå, sweet. Undra varför jag är singel?

Åh, såg ni desperata? Är det konstigt att man blir beroende av den serien? Jag längtar tills nästa tisdag :)

Inget annat nytt idag tyvärr, RUS har inte hört av sig, inte DF heller..

Imorgon ska jag tvätta på eftermiddagen, fan vad tråkigt. Men rena kläder måste man ju ha, nöden har ingen lag.
Måste tvätta mattor också.. och när jag ändå håller på kan jag lika gärna städa.. Diska vore ju bra om jag orkade göra :P

Konstigt, soffan knakar både där jag och Johanna sitter.

Jag har en fundering. Varför skaffar alla barn? Barn skaffar ju barn! Folk som är yngre än mig på pappret, och jättemycket yngre än mig i huvudet, skaffar barn. Sinnes.

Min hund gnäller. Dags att gå hemåt, hunden får bajsa på vägen så slipper jag gå nå långt, vet inte hur mycket jag orkar anstränga mig idag..

Grattis prinsessan till jobbet!!

Busbarnen!




Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Tack min älskling. Jag var trött efter första dagen på jobbet... o ont i fötterna, men min underbara sambo fixade iordning ett fotbad när jag kom hem =) Love that guy!!!! Mår du bättre nu iallafall....alla hål håller tätt?? Så jääävla tråkigt att vi inte kunde ses i måndags, hade ju sett fram emot det länge juh!!! Miss Ya! PÖSSSS

2009-12-02 @ 00:11:31
Postat av: prinsessan

förresten...vad är det som har hänt på desperata??? Alla snackar om de på fb känns det som....

t ex : "meeh va faaan, vad hände???? sådär kan dom ju inte göööra"

2009-12-02 @ 00:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0