Godissugen pygmé

Aahh, jag behöver godis! Candy! Maaahhh give it to me! Varför kom inte brevjävlet idag?! Jag behöver det!

Jag har sovit alldeles för mycket idag. Vet inte varför, men jag kan fan sova 20 timmar om dygnet, det är inte bra. Kronisk trötthet? Kronisk lathet? Kronisk mörkerhathet? I don't know.
Tur att jag har en likasinnad hund :) Hon blev förövrigt försäkrad idag, skönt!

Såg etthelt sjukt program inatt när jag inte kunde sova. Det hette Inside och handlade om Cert, en typ insatsstyrka på amerikanska fängelser. Det är de som rycker in när fångarna som ingen annan vågar konfrontera bråkar eller så. Helt sjuka fångar. En man var psykiskt störd, inlåst på livstid för att han hade mördat massa och rånat. Han ansåg däremot att han var oskyldig, för han hade ju bara dödat, inte mördat. Dessutom så skulle Gud förlåta mordet på hans mamma, för de åt en fin middag innan, han sa att han älskade henne, avrättade henne "på det värdigaste sättet", och dessutom hade han ju dödat innan.

Känn på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0