Burnin' in my mouth

Maten blev lite väl stark kanske :P Men men, nu är man ju mätt iallafall!

Tomten är far till alla barnen på tv nu. Igen, vad är det, kanske 3 veckor sedan den gick?! Nu får de väl ge sig.
Mr Bean, Shrek, töntiga filmer om tomten, blöööö...

Det blev ingen flytt idag, vädret stoppade oss. Mamma vill inte köra i halv snöstorm, och det förstår ju jag med. Så det blir avfärd kl 12 imorgon istället :)  Hoppas på bättre väder då, för jag måste ju börja jobba..
Det är så roligt med alla som säger "ååh jag vill också flytta från kopparberg och få ett sånt jobb, blö blö". DO IT THEN! Sök, sök, sök. Till slut får man jobb, det gäller bara att vara flyttbar.
Jag är så stolt över mig själv, för att jag vill, vågar och kan.



Nu blir det ut i skiiiitvädret igen, uschamej. Okej att snö är fint, men nu går fan gränsen. Eller så skulle ju Kopparberg kunna skotta ordentligt tycker man. Man hittar ju fan inte ens trottoaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0