As the snow flies..

On a cold and grey Chicago morning...

Idag tänkte jag att jag ska kolla upp vad det finns för roligt i Arboga. Hoppas de jag ska bo med är roliga, så man kan hitta på nåt på kvällarna :) Annars får jag väl roa mig själv!
Igår när jag pratade med Lillan var jag tvungen att kolla hur långt det är mellan A&S, det är bara 13 mil! :D

Min bas börjar låta dåligt, whyy??

Sen jag och Tosse var ute och roade oss har jag försökt hitta nån remix på Halo på spotify, men det går inte :( Tråkigt! Den vi hörde var så sjuukt braaaaaaaaa!!!! Om jag hade den remixen hade jag lätt kunnat lyssna på bara den i en månad.

Jag vet egentligen inte varför jag bloggar nu, för jag har absolut inget vettigt att skriva om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0