Är jag en kokosnöt?

Tydligen, om man ska lita på vad Lillan säger. Hm. Det här med bröllopssång, jag tror jag  struntar i att gifta mig.

Min kattunge är den hungrigaste i världen. Hon skriker så fort jag går ut i köket, även om hon precis fått mat. Dryga unge. Hon ger ju aldrig upp heller. Mitt lilla gulletroll :)

Har haft en trevlig dag idag. Har snickrat stall, lekt i snön och umgåtts med systrarna. Har även hunnit med ett vansinnesutbrott på komvux, och slutligen mobbat Sofi lite.

Alla samtal idag har varit givande, speciellt ett. Jag kan inte hata dig, hur arg och ledsen jag än varit så kan jag inte hata någon som jag varit så nära med. Du är en underbar människa och jag har tänkt på dig ibland, och funderat på hur du har det. Du vet att du aldrig behöver tveka att höra av dig om du vill prata om något, eller bara har allmänt tråkigt typ. Jag har alltid haft lätt för att prata med dig, och jag har funderat på att ringa när jag mått som sämst, men inte vågat. Ta hand om dig, och fiskarna, tills vi hörs igen.


Kommentarer
Postat av: det präst

ni är en kokosnöt,ni är en kokosnöt,ni är en kokkokoskoksosnöt,



Bli en pygmé och ta en teqilia



Så låter hela bröllopsången

2009-12-15 @ 00:40:26
URL: http://ellaomolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0