Sista dagen i hålan =D

Imorgon bitti åker jag ner till Visingsö igen, för att för femte året jobba på remmalagen! Längtar som fan, har varit och handlat idag så nu är det mesta klart, hoppas bara att tvätten hinner torka =/  Jobbigt annars..

Detta stod på min Att-göra-lista idag:

Tvätta + packa ner kläderna (halvklart)
Bränna skiva
Handla
Packa skor
Hämta hjälm och säga hejdå till Zingo
Packa musik + film, KOM IHÅG SLADD
Göra paj och ta med
Packa spegel
Ta med tvättställ
Packa galgar
Packa in allt i bilen

Som grädde på pulvermoset kommer även Lotta och Bebis hit idag och ska säga hejdå, dessutom kommer pappa hit ikväll med läsk som ska med. Kanske borde gå förbi mormor och säga hejdå också..

Så idag lär jag inte vara sysslolös iallafall =)
Vet inte hur ofta jag kan skriva i sommar, men jag får väl sno Chääfens dator ibland, så ni håller er lite uppdaterade =P

Tills dess vill jag önska alla en varm och skön sommar med mycket grillning, öl och hångel =)
Vill ni mig något så åker ni till Visingsö och frågar efter Pygmén, troligtvis latar jag mig på Lantgårn, eller festar där, eller så jobbar jag!

Catch you on the flipside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0