Seriously.

Att lägga upp den här bloggen är för att jag ska kunna klaga, gnälla, skryta, skrika ut i förtvivlan, få er att skratta, eller helt enkelt bara för att fördriva tiden. Jag ska börja med att klaga, och duger inte det så läs något annat. Typ Hälge.

Okej, Carola. För fan kvinna, ge upp. Aftonbladet skrev idag om att Så ska det låta har fått "hjälpa henne på traven" i gårdagens program, för Anna Sahlin tog upp för mycket programtid. Det är ju en tävling, vad är det svåra med att låta bästa laget vinna och få sin uppskattning?
Nej, då ska vi istället kasta in massa annat bull med Carola.
"Staackaars lilla Guds dotter, hon måste ju få visa att hon fortfarande kan waila hakan av sig"
Personligen anser jag att hon har gjort sitt. Lämna plats för nya stjärnor. Det här med att sluta när man ligger på topp, det är inget hon hört talas om?

Sen är det väl inte bara Carolas fel att hon är överskattad och uttjatad. Media skriver ju för fan om henne så fort hon köper nytt toalettpapper. " Oh, Carola har använt 4 rullar på 2 veckor, undra om hon är magsjuk?"

Det är förresten inte bara Carola de sitter som en böld i arslet efter. 
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2089324.ab
OH MY GOD, han RÖKTE!  Snälla, sluta. Okej att han tota´lt ignorerade att dyka upp i rätten, men hallå. När jag slår upp tidningen vill jag läsa nyheter. Jag vill läsa om barn som överlever kampen mot en obotlig sjukdom, jag vill läsa att de låser in en barnamördare på livstid, eller så vill jag helt enkelt bara läsa något intressant. Inte om kändisars sönderanalyserade liv. 

Nu ska jag lägga mig och gnälla för mig själv om min långsamma, ägglösa påskafton.  

Kommentarer
Postat av: Tess

seriös blogg pyggis!!

2008-03-23 @ 13:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0