Josan bakar

Chokladkaka till mammas ljusparty ikväll, kladdkaka till oss nu. Dessutom finns även hallonpaj med kokos/ingefärstäcke klar redan som det också ska bjudas på till de upplysande gästerna, Stackarna, den är inte god alls haha. Men mamma tyckte ju om den, det finns säkert någon mer som gör det.

Imorgon bär det av till ludvika för presentköp. Eftersom jag inte har körkortet ännu, (jag veet, jag ska skynda på) så ska sambo/särbo köra. Roligt =)  Vad ska man köpa till sin mamma? Hon fyller inte jämnt(fyller 48) , men jag måste ju ändå köpa något. Help me.

Nu är det dags för den dagliga bloggläsningen. Rekommenderar varmt http://blogg.aftonbladet.se/7148 . Fotbollsfrun. Det ska jag också bli. Tänk att se sin man stå på planen och le emot mig. Sedan gör han ett avgörande mål, och Sverige vinner VM. Underbara tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0