Chockerande.

Läste just om fallet med Louise, vars psykiskt sjuka pappa har våldtagit henne hundratals gånger. Flickan bodde hos sin pappa från det att hon var tio år, tills hon var femton. Under dessa år har han alltså våldfört sig på henne, och detta verkar ju vara helt okej, iochmed att kommunen nu har beslutat att pappan ska få fortsätta ha vårdnaden. Han är ju psykiskt sjuk, så då ursäktas ju allt. Eller vad? Jag förstår inte.

Det där odjuret har förgripit sig på sin DOTTER! Men nu är han ju intagen för rättspsykriatrisk vård, så nu kommer han ju bli fullt normal. Sätt in idioten i ett amerikanskt fängelse, han kommer bli så förstörd så han inte kommer kunna skita normalt. Någonsin. Rätt åt honom. Låt det rinna. Hoppas det gör ont.

Sånt här får mig att må illa. Och det är honom jag vill spy över. Och kommunen, hur fan kan de låta honom ha vårdnaden? De kan lika gärna kasta henne till terrorister och kalla henne George Bush.

Nu ska jag upp till stallet och värma upp mig själv och min underbara häst inför morgondagen.

Någon som vill köpa en vattensäng? 1200 :- , 1000 :- om du hämtar den innan torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0