To do

Jag har lite saker att fixa till lägenheten/flytten osv.

*Större TV
*Hylla/TVhylla
*Säng
*Micro
*Nya högtalare alt. fixa de gamla
*Massa småsaker som kommer upp hela tiden

Jag är fan mästare på att inte bo på samma ställe mer än ett år typ. Grattis Pygmén, vilken rolig utmärkelse att få!

Nu ringde Elin, ska se om vi kan träffas i eftermiddag.. Typ det enda roliga idag isåfall. OCH SJÄLVKLART, Sanningens ögonblick med Linda Larsell ikväll hos Sofie, det ska bli intressant. Undra hur de får reda på alla konstiga, pinsamma saker om folk egentligen. Betalar de kompisar/fiender för att berätta eller hur gör de egentligen?
Någon som vet?

Det är tråkigt väder idag. Riktigt trist. Tur att jag inte jobbar =P

Dags att börja spara till utbyggnaden nu.. Måste få det gjort snarast, är så sjukt sugen på det nu, och vill ju göra det i Jkpg, på House Of Pain. Disciplin, Josefine, disciplin!

Varför i helvete sitter jag och lyssnar på Boten Anna?

Dagens låttext:
I wanna roll with him a hard pair we will be
A little gambling is fun when you're with me
Russian Roulette is not the same without a gun
And baby when it's love, if its not rough it isn't fun

I'll get him hot, show him what I've got
Can't read my, can't read my
No he can't read my poker face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0