Jag tänker inte skriva om Kevin.

Hysteri är allt jag har att säga.

Jaha, då har man varit ute i en snö/lerfylld hage och jagat häst. Vi gav upp efter en timme. Rolig ledig lördagsförmiddag!

Var hemma hos chefen+karl igår, mycket flum blev det :P Nej, jag var inte full! Men magen var full, av tacos, ostbågar och godis! Svulla, svulla, svulla =)

Fick erbjudande om att fira nyår i Skåne, får se vad ekonomin säger, men jag är bra sugen på det! Jag gillar ju det.
Då skulle jag kunna åka till ´Malmö och hälsa på faster också, när man ändå är i krokarna liksom =)

Varför är mitt internet så segt så jag inte kan se The Hills? Shit vilket I-landsproblem, hur ska jag överleva?

Dagens låttext:
Hot as a fever
Rattling bones
I could just taste it
Taste it

But it's not forever
But it's just tonight
Oh we're still the greatest
The greatest





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0