Lördag te, söndag träning

Helt okej dag igår! Vi var hemma hos mig först, läste lite, satte upp spegelvägg(tack gode Gud för män) och bara allmänt myste med herr T. =)

Efter ett tag tröttnade vi på min boning, och fick istället för oss att gå ut och dricka te. Sjukt mysigt att bara sitta och titta på  ingenting. Slappa, njuta av varandras trevliga sällskap och diskutera livets mening.

Idag var det träning. Zingo gick helt okej, tror att både han och jag var lite lata och halvt okoncentrerade, men det funkade. Sitter inte riktigt bra i den sadeln dock, ska titta på det. Carina var som vanligt nöjd =)  Det kan ju inte gå perfekt alla gånger, det blir så ensamt på toppen då =)

Så nu sitter jag här nyduschad, har ätit men är fortfarande lite hungrig, och funderar på kvällen. Blir nog mini-familjemiddag, sedan promenad ner till Bångbro igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0