Denny Duquette

Denny Duquette

Seriously, om man inte gråter när man ser detta avsnittet ( avsnitt 27,säsong 2,  "Losing My Religion" ) så är man tamejfan omänsklig. Okej, jag kan förlåta att inte alla gråter när Meredith och Derek avlivar Doc, visst, du är väl ingen djurmänniska, kanske inte själv varit med om det. Men när Denny dör, gråter du inte då så tror jag inte att du har något hjärta. Seriously. Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket till tv / film. Jag vet inte vad som händer med mig, jag blir bortom all kontroll. Jag förlorar fästet.

Det värsta är ändå att det skulle kunna hända. Det har säkert hänt, och det pågår säkert något liknande någonstans i världen just precis nu. Och det kommer hända. Huu.


Izzie: Can you please, please, just get out? I want to be alone with Denny.
Alex: Izzie, that's not Denny.
Izzie: Shut up.
Alex: Izz, its not Denny. The minute his heart stopped beating he stopped being Denny. Now I know you love him, but he also loved you. And a guy that loves you like that, he doesn't want you to do this to yourself. Because it's not Denny, not anymore.
Izzie: An hour ago he was proposing. And now . . . and now he's going to the morgue. Isn't that ridiculous? Isn't it the most ridiculous piece of crap you've ever heard?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0