Bake a cake

idag fyller min storasyster 25 år. Tjuugååfääm åååår asså shiiit. Grattis till henne :)

har haft några lugna dagar nu, mest chillat och druckit ett glas vin då och då. I lördags var det bröllop, då blev det mer än ett glas kan jag lova!
Bröllopet gick jättebra, Sara och Markus var jättefina i kyrkan, jag var klantig och så grät jag lite.
Efter kyrkan åkte vi ner till bångbrofolkan och drack, minglade och åt goda tårtor. Alla var på glatt humör och kvällen var lyckad :)
Kl 22 blev det hemfärd, vi köpte med oss nattamat som slukades och sen sov vi som barn som fått smaka på pappas sprit. Skönt att somna tidigt, men somnar man tidigt så vaknar man tidigt. Och då menar jag tidigt. Strax före fem på morgonen slogs ögonen upp, och Josan var på sitt allra bästa morgontrött/överpigg/allmänt-roligahumör. fantastiskt populärt. Game, no score.

nu står linde på schemat. Mamma kommer snart och hämtar mig så ska vi åka och besikta Johannas bil, sen tillbaka till Koppis en sväng. Kl 17 ikväll ska jag vara i Linde igen, på en heöt värdelös jävla kursgrej på körskolan. Inte nog med att den känns värdelös att gå på, den håller på i över tre timmar också!
Men det är väl värt det antar jag, i jakten på frihet.

Time for some bakin' and shakin'

Kommentarer
Postat av: Flinfleflan

Läääängesen du uppdaterade nu Josisan....saknar dig my love!!

2011-07-01 @ 23:09:08
URL: http://anneliihansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0