Zwolle bra, men Wierden bäst

Oj vilken helg. Jag hade ju hoppats på fint väder, vilket vi fick. Sista dagen, alltså idag när vi skulle åka hem. De andra dagarna har det regnat och blåst så man nästan kunde tro att man var i fakking sverige.

Hästarna har gått sådär, Z var superfin i fredags, men igår var hon trött i kroppen och visade på ett tydligt sätt att hindren kändes för höga. Men hon försökte nog så gott hon kunde :)
Cali var nolla idag, vilket var skönt.
I fredags gjorde nog Eva den bästa rundan jag sett henne göra sen jag började hos Stina, cool häst det där. Svår, men asball. Eller, rumpmycket om man så vill säga ^^

Over all en okej helg vad gäller själva tävlandet. Ett stoooort plus är att vi haft el i lastbilen hela helgen! Ooh, 1-0 till Zwolle liksom.

Träffat trevligt folk, team Sweden är för jävla grymma. Inga pösmonkar där inte, ooh så hårt vi arbetar ;) Och så hårt vi festar då, svenska groomar slår ju de holländska med hästlängder! Inget fel på andra groomar heller, men just svenska groomar är skönare än andra :)

Har ändrat lite uppfattning om folk i helgen också. Att man kan vara så högt upp på listan, för att sedan plötsligt falla ner, det är bra jobbat duh. Tråkigt dock, trodde mer om dig, emn ack så fel en kvinna kan ha, Kvinnlig intuition, my ass. Jaja, life is life.

Nu ska jag duscha lite snabbt, sen äta pizza med Stina och Babsan som är här på besök :)

Peace love and understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0