Tears don't lie

Jozefien loooove CDM Project ska jag tala om!

Pratar med S nu, lite trist att vi antagligen inte hinner ses innan sverigefärd =/ Kanske på torsdag, hoppas lite ;)

Helt vanlig dag idag, skönt att ha såna också ibland! Imorgon blir det V på morgonen, sen träning på eftermiddagen för WJVDS :P Hoppas hela dagen går bra, vore en liten lättnad!

Åh jag önskar att jag vågade skriva vad som händer, men jag är så rädd att det ska skita sig då.. Mitt hjärta slår  4ggr fortare när jag tänker på det, tänk då när dagen är kommen, då kommer hjärtat hoppa ur mig och studsa runt som en känguru på speed.

Hup Holland Hup ;)

On my way to the bright future


Kommentarer
Postat av: flinfleflan

Nä jag e inte alls nyfiken. Hoppas att du hör av dig när du e hemma i Sverige. Puss puss

2011-01-20 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0