Och det rullar på..

Som vanligt så börjar jag med ett "det var ju längesen nu, men" :)

Sedan sist har jag;

Fått jobb på bryggeriet som poolare
Blivit uppsagd från bryggeriet
Huggit av mig en bit av fingret med en yxa
Tappat kontakten med Tequilas nya ägare
Blivit kär
Flyttat till Uddnäs
Sagt upp kontakten med pappa
Funderat på att jobba utomlands igen, men insett att jag inte vill flytta ifrån Niklas
Varit på Signe's dop, som plötsligt förvandlades till bröllop


Det är väl de stora grejerna, sen har jag givetvis hunnit med lite Örebroshopping, festande, solande och sånt där som kan kallas för själavård :)

Nu har jag en del projekt framför mig. Jag ska sy gardiner, plantera om blommor,bära in veden, måla skåpluckor, söka jobb och ta körkort. Har bokat in första lektionen idag, är nervös redan nu men det ska nog gå bra. Ingen annan i Linde kör ju som man ska, så jag kan alltid skylla på dem om något råkar bli lite galet :)

Innan jag tar tag i alla dessa projekt ska jag fiska kräftor i silverhöjden inatt. Egentligen har jag ingen vidare lust alls, men jag har ju lovat Niklas så givetvis så gör jag det ändå, för jag är en snäll tjej ^^

Blir inte mycket bloggande alls nu, för vi har ingen fungerande dator och det går inte att blogga från telefonen. Vet inte varför, men jag kan bara skriva rubriken, sen kan jag inte skriva mer. Bajj.


babe
Farbror Zingo har hunnit fylla 23 år också :)




Kommentarer
Postat av: Anne-Lii

Älskar dig o saknar dig!!

2012-01-14 @ 00:44:01
URL: http://anneliihansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0