BB, bröllop och brutal värme

Oh, längesen nu. Anledningen är att jag fortfarande inte har någon fungerande dator, vilket gör tillfällena att blogga limited. Men snart kommer min efterlängtade nya telefon, då kan jag blogga från den! Hurraaaay! Min nuvarande telefon har glidit ur miina händer lite väl mycket de senaste dagarna så det är tuuuur att jag beställde en ny ^^

Sitter nu uppe hos Linnea och Daniel och hör bebebebebepmememebebepmemememe i bakgrunden. BB är fantastiskt, Simon är mitt livs stora kärlek och Sonia är ett äckel. Rodney åkte ut i söndags, vilket är skönt för hade jag tvingat se hans psykotiska ansikte länge till hade nog mardrömmarna börjat smyga sig på.

På lördag ska Sara och Markus gifta sig :) Jag har fått låna en superfin klänning, mintgrön spets, och idag ska antagligen skor inhandlas. Jag tror det kommer bli en sjukt bra dag, jag kommer antagligen gråta så jag tror mascaran åker på i bilen på väg ner till partajet ^^
Var hos Sara häromdagen och såg hennes och Mollys outfit, det kommer bli så fint! Molly den lilla satungen har ju snart vuxit om mig, känns ju sådär med tanke på att hon är 10 år yngre.. Men men, hon är ändå världens finaste Molly, och jag har saknat både henne och Sara otroligt mycket :)

Det är så varmt ute. Jag har bränt mig rejält, men jag börjar känna mig mindre och mindre som en kräfta för var dag som jag skyddar mig! Måste ju ha en snygg bränna till lördagen!
Helt sjukt att det kan kännas som sommar redan, det är ju inte ens valborg ännu. Men jag klagar inte, jag gillar ju solen :)

Jag bor ju i pappas lägenhet nu. Det är asgött att slippa betala hyra osv, men det är samtisigt jobbigt att inte ha något eget, med mina saker, med min säng och mina regler. Känns så dumt, ska jag söka lägenhet trots att jag inte har en säker inkomst, eller ska jag chansa på att pappa typ inte kommer hem och bo kvar så länge som mäjligt? Problemet är ju också att när pappa väl kommer hem, var tar jag vägen då? Mamma och Sven har inget extrarum.. Det handlar lite om om jag ska vara framåttänkande, eller bara leva en timme i taget..

Nu är papper påskrivna och inskickade på Tequila, nu väntar vi bara på bekräftelse och sen är det klart. Känns så konstigt att inte ha Tequila här. Saknar hennes mys, hennes underbara kramar. Saknar tillochmed hennes fisar. Men hon har det bra där hon är, och jag tröstar mig med Björnis :)

På tal om Björnis, igår åkte jag och Carro och släppte honom så han skulle få springa lite, och bajsa. Plötsligt drar han iväg i full fart, vi fattar inget, tills vi hör gässen skrika för full hals. Hahahaha, Björn ville ju bara smaka, men icke. De kunde ju flyga, och tillslut insåg Björn att han faktiskt inte kan det ^^ Jävlar vad jag skrattade!

Mja mja, dags för frukost!
Love yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0