Trött men relativt nöjd tjej

Det är jag det. Själv i stallet hela förmiddagen idag, rätt skönt faktiskt ^^

Men shit, är jag katastrofalt efter eller hur bra är inte Lick Shot?!
Snyggt sammansatt mening. Men jaja, ni vet ju vad jag menar.

ååååh jag visste att det skulle bli så här! Jag hade rätt från början, varför kan jag inte bara låta bli?!

Västerås imorgon förmiddag. 2 hästar, sweet :)
På eftermiddagen träning för Peter Markne. Fullt schema :)

Vad fan håller folk på och blir sjuka för? Usch, mer vitlök till folket säger jag bara!

Jag vet inte, men kanske borde man börja planera lite inför alla bravader som väntar.. Men det vore inte likt mig att vara ute i god tid så jag väntar nog en stund till!

Förövrigt vill jag bara säga att jag och Tosse är sjukt mycket bättre än Rihanna. Wooooh!



Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0