J + C = Sant

Så sant, så sant :D Gillar ju dig grabben..
Dålig timing bara, med tanke på framtidsplanerna. Men så kan det vara :)

Jag ligger och försöker intala mig själv att jag kan sjunga som Rihanna. Måste nog ge upp nu, det går inte. Men jag vill så gärna.

Tomt redan nu utan Elin i huset. Jag kan ju inte äta kladdkaka själv, heller inte se sjuk tv eller diskutera livet i allmänhet. Men snart är hon tillbaka, då blir allt som vanligt igen :P

Oj, nu bytte vi genre lite, från mys till dunka.

Nehe, dags att laga lite mat och ringa ett par samtal kanske..


Kommentarer
Postat av: Tosse

Jag VET att både du och jag är BÄTTRE än Rihanna på att sjunga! =D

Does your mother know? :P

2010-09-11 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0