I'll never be the same

Jaha, ledig idag då. Skönt! Var i sthlm hela dagen igår med häst, tog lite tid att hitta problemet, men det gick till slut! Duktig den där kroppsdelen, han vet vad han gör :)

Jag vill också kunna göra som A-L gjorde igår. Men det verkar sjukt långt borta för mig. Allt felar just nu för att jag ska ha den möjligheten. Looking for the black sheep? I'm right here!

Jag vill så mycket, men hur fan gör man? Var finns lösningen på problemen, svaren på frågan? Borde ju finnas inuti min hjärna, men icke. I den spelas en hisslåt och den går på replay. Min hjärna är bara inställd på jobb nu, så himla lätt att glömma bort att man måste tänka på annat också. Just nu känns det som att allt annat läggs på hög, byggs upp mer och mer och jag tänker tydligen inte ta tag i det förrän allt rasar. Må så vara, jag får ju skylla mig själv. Mina babys där nere i stallet är viktigast.
Men det är inte långt kvar förrän högen rasar, och då är jag nog tvungen att släppa taget en stund.

Jag är så glad och tacksam för alla er som hjälper mig, stöttar mig och ger mig en axel att gråta ut på. Ni är fantastiska människor, och en vacker dag ska jag ge allt tillbaka x1000, men just nu orkar jag knappt hjälpa mig själv. Men jag försöker, jag finns här för er, även om jag är en sjukt dålig kompis som aldrig släpper hästarna och bara fokuserar på er. Förlåt mig, men jag försöker. Someday, my love. Someday.

Åh min fina Tequila har gjort sig illa =( Bättre nu, men hon gillar tydligen inte att ha omslaget kvar. Min själsfrände, det är vad hon är. Och hur behandlar jag henne då? Inte alls. Fan ta mig.

Nej fy fan. Nu får det vara nog. Time for some egentid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0