Shit, kommer inte på något

ååh jag hade ju värsta bra grejerna att skriva, men nu helt plötsligt blev det blankt.

För er som inte märkte det i förra inlägget så är inte Lucy med hit. Stackars mig, lyckliga Sverige. Men som L sa, om Charette sköter sig kanske hon kan bli nya prinsessan. Tills vi kommer hem vill säga, då är ju ordningen återställd och Lucy är starkast lysande stjärnan igen.

Imorgon ska jag och senapen åka till flygplatsen och lämna av Sabina som ska hem till kalla, dystra Sverige igen, sen ska vi och shoppa :) Fabulous! Får vi se om Holländsk shopping är något att hänga i julgranen!

Jag saknar Zingo. Och Tequila och Wilexa. Och mamma och systrar och vänner. Men det är ju som vanligt, jag är här nere i tre månader, och det kommer vara livets bääästa tre månader! Shit, ni fattar inte hur taggad jag är inför det här. En helt nyyy väääärld!

Nu leker Stina och Sabina. De sitter tre meter från varandra med varsin dator. Men de kan inte prata normalt, utan de använder sig av Skype. Oh dear. Nu skrattar Stina åt den roliga ringsignalen. Var det någon som sa låg? Haha!

Time for some sleep. Love to y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0