When a tornado meets a volcano

Mandarin är mitt nya. Har ni tänkt på hur gott det är?

Själv hemma nu. Elin promenerar, och de andra är ute på äventyr :) Skönt, då kan jag sjunga hur högt jag vill och blogga utan att någon kastar saker på mig ^^  Detta är nog faktiskt första gången jag är ensam hemma sen vi kom hit, skumt att det gått tre veckor redan! Tiden går galet fort när man har roligt =)

Idag har varit en effektiv dag. 9 hästar ridna på förmiddagen, det måste vara rekord =)
På eftermiddagen har vi hunnit med att klippa klart Evolution, haft Luxan och Kakan i hagar (skönt sa de och rullade sig i leran) skritt-träna Zazza och Charette, frissa Kamelia och Zazza och sen naturligtvis det gamla vanliga! Vi är fan sjukt bra =)

Undra om man ska orka fixa naglarna till ikväll?! Vore väl ambitiöst, med tanke på att vid frukost imorgon kommer de vara förstörda igen.. Men det är ju så snyggt med fixade naglar! Hmm, får ta mig en funderare på det.

Igår såg jag en sak som fick mig att vilja kunna spela gitarr. En gitarr, FULL MED SVAMPBOB! Det var svampisar över hela gitarren! Gaah! Synd att min tele inte samarbetar så jag kan lägga in kort och visa ^^

Jul i år kommer bli en konstig jul. Ingen familj, ingen julmiddag, inga klappar, inget Kalle Anka, inget somna på mammas soffa efter maten.. Lustigt! Är det så här att vara vuxen och en utflugen fågelunge?
Jag är dock en sjukt stolt fågelunge. Jag är stolt över mig själv som gör detta. Jag är rätt ball faktiskt. Vid närmare eftertanke, jag är fett ball ^^

Faan, varför kan inte jag ta lika höga toner som Katy Perry?! Höjer volymen lite till på hörlurarna så hör jag inte mig själv ^^ Sådär ja, shit vad bra det låter!


Nästa station.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0