Promise this

Sjukt bra låt!

Jaha, idag har varit en bra dag. 8 hästar har hoppats, mycket duktiga! Charette har fått skor, så hon var lite trött så hon behövde inte hoppa ;)
Förberett för Moorsele imorgon, känns konstigt att åka på tävling en onsdag mitt på dagen, men hellre det än att åka kl 3 på natten :P
Idag klippte vi Laban också, duktig men dum!

Nu sitter Elin och gestikulerar framför den icke-existernade camen. Vad gör mongot egentligen?
Tur att hon aldrig läser min blogg (svikare!) så hon inte ser vad jag skriver, då skulle hon skämmas haha!

Nu ska ni få höra. Idag har jag och Stina gjort pannacotta. Elin hjälpte också till, hon fick röra i grädden, duktig flicka.
Alltså, vi har gjort den från början, inget pulver-blanda med vatten-färdigt, utan på riktigt! Snart provsmak!
Om det funkar så får vi tacka Robban, om det inte funkar så skyller vi på honom ;)

Är det inte konstigt att om man tänker på en sak så kan man få rysningar i hela kroppen? Det är liksom sjukt när man tänker på det. Man tänker på en sak med hjärnan, och vips uppfattar kroppen det, håren reser sig och man ryser. Över hela kroppen. Av välbehag, av glädje och av längtan :) Fantastiskt. Ska nog tänka mer på dig, jag verkar må bra av det. Mår ännu bättre när jag vet att du tänker på mig också.

Nu är det nog dags för dessert, två timmar efter huvudrätten halloumigratäng. Finally!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Åå va gullig du är som tänker på mig ;)

saknar dig!

kramar jossan

2010-11-23 @ 21:59:59
Postat av: Jossan

åå va gullig du är som tänker på mig ;)

saknar dig kram

2010-11-23 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0