Pepparkaksillamående

I brist på godis ( hur kunde vi låta detta hända? ) så sitter jag och trycker i mig pepparkakor. Jag mår så illa, har så ont i tungan, men fortsätter liksom äta. Hur bright är man då? Det här har ju gått för långt, jag måste sluta.

Inget adventsmys här inte. Vi har tänt lite ljus, men inte mer än så. Man blir så avskärmad här, jobbet går ju alltid i första hand och i andra hand kommer ju datorn. Och varken på jobbet eller på min dator finns nån vidare julstämning.

Men varför i helvete lyssnar jag på Darin? Hur deppig får man vara. Sådärja, Chantal outtalbartefternamn istället :)
Blir man ju mycket mindre depp av.. Men det är iallafall bra musik!


Idag har jag städat, shit vad bra jag är. Mitt rum är så fint nu, med rena sängkläder och allt :) Har tänt lite partylite också, så det ska lukta gott när jag går och lägger mig ensam i mitt kalla, mörka rum. The fabulous life of me.

Nu borde jag fixa med min tvätt, så jag kan slappna av och se Ensam mamma söker sen, sista avsnittet idag!
Men soffan är ju galet skön, och Linn är ju på msn..



Två betydelsefulla tjejer







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0