Neuken in de keuken

Haha, ja holländska och svenska har en del likheter, men långt ifrån alla ord betyder samma sak! Lärorik tävling, på många sätt. Gillar gänget här nere, lite trist att Wendy jobbade sin sista dag idag..

Kom hem från tävlingen idag, kunde åkt igår kväll efter 1,30, men med tanke på att det snöade, regnade, var minusgrader och klockan var 22.30 så åkte vi hem imorse istället. Slapp köerna på vägen hem, shit skivad potatis vad köer det var på vägen dit. Har aldrig någonsin sett såna köer, trots sex st filer! Fatta då om det hade varit typ tre filer.

Hästarna har varit duktiga, många fina rundor, och resten var mycket lärorika. Jag älskar Charette, hon är så jävla ball. Och Calinou, så sjukt söt. Hon bara gör liksom. Gör rätt. Aa, söta hästar det där. Luxan har nog lärt sig en hel del, både Stina och Robert har hoppat henne, nyttigt och de sista rundorna var riktigt bra :)

Kommer nog en del nya filmer på hästarna på youtube, check it out! Stina Lillje ligger de ute på :)

Wendy frågade mig häromdagen vilken min favorithäst är, oh holy christ vad jag pratade på. Kände själv efter en stund att jag nog borde vara tyst nu, hon är nog egentligen inte så intresserad av världens finaste Lucy Show. Saknar henne så mycket att det är jobbigt. Helt sjukt, hur kunde det bli så här?! Vi är (var?) liksom the perfect match. Som handen i handsken. Som tepåsen och det varma vattnet. Som bilen och bränslet, svårt att klara sig utan varandra.
De där Nyreröd, de är riktiga lyllosar, hoppas de vet det.

Nu blir det lite mer jobb, sen ikväll måste jag ta igen alla missade serier osv :)

Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är inte lucy med?

2010-11-27 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0