Alla jädra solstrålar verkar flytta till Kreta

Regn, regn och lite vind. Fabulous, om man jämför med hur ni hemma i sverige har det, har jag hört! 2 dm snö, det känns sjukt overkligt. Hoppas det inte är en mm snö kvar när jag kommer hem :P

Om Elin kastar en sak till på mig för att säga en galet oviktig sak så reser jag mig ur soffan och går in på mitt rum. Där har jag dock inget internet så om inlägget får ett abrupt slut så vet ni varför..

Det känns som att alla har en liten downperiod nu. Inte för att jag pratar speciellt mycket med någon, men de få ord jag hör/läser verkar dystra. Jag är visserligen inte heller på topp just nu, men det känns ändå konstigt. Höstdepression kanske har förflyttats till vinterdepression? Svårt också att komma ur det när ingen är "där uppe" och drar i en, alla liksom fumlar runt bara. Vilken soppa. (så god och matig! hade Anne-Lii utbrustit om hon varit här :P )


Skriver nog lite senare, nu ska jag ta tag i min framtid.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tänker bara vara down tills på lördag klockan tolv ^^ Allt går över och löser sig :D Kan du ta emot sms btw?

2010-11-11 @ 10:25:31
URL: http://linnislicious.wordpress.com
Postat av: Linn

Du känner då mig för väl Josefine (: saknar att höra din fin fina röst! Kan du inte kirra adressen dit du bor så jag kan skicka ett julkort? haha (:

2010-11-14 @ 19:51:25
URL: http://kaninteloggainpåminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0