Bara 25 h tidiga

Vi gillar ju att vara ute i god tid, men en dag tidiga var kanske lite att ta i. Men även de bästa klantar sig ibland, eller hur var det?!

Nu funkar mitt internet, och datorn, igen :) (peppar,peppar, ta i trä) Så nu lovar jag att blogga minst tre dagar i veckan, okej! Bara för att mamma läser :) Min mamma. Världens bästa mamma. Ni fattar inte hur bra hon är. Min mamma borde hyllas.

Annars är allt lugnt, har faktiskt varit galet lugnt i stallet nu på sistone. Eller ja, på tävlingsfronten för mig alltså. I stallet är det aldrig lugnt haha!  Men på söndag drar vi till Falsterbo, ska bli galet roligt! Ska även träffa Frida Filthatt där, sjukt roligt! Längesen man såg den glada nunan nu :)

Jaha nehe mhm. Sova kanske. Kanske bjuda på en bild eller två?



Världens finaste Lucy i Högbo


Blir inga fler bilder för datorn är fantastiskt seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0