Packning, check!

Nuså är lägenheten (typ) klar. Bara städning kvar, tur att jag har världens bästa mamma ;D

Pratar med Tosse i telen nu, det finns så mycket att prata om.. Men nu dör snart telefonen, så snart får det vara nog på vårt tjatter haha!

Är tillbaka i Arbogish nu. Imorgon börjar jobbet igen, får se om Stina är där eller ej, hon har tydligen gjort illa handen/fingret typ nåt sånt.

Känns skönt att vara klar med lägenheten, nu kan jag börja "mitt nya liv" på riktigt liksom. Boken om Josefine bläddras framåt, och nu börjar ett nytt kapitel. Det kanske är nu the real life börjar, kanske kommer saker och ting förändras till det bättre nu?! Jobbigt bara att inte min hund är här och följer mig på klättringen uppför livets branta berg. Men jag vet att hon har det bra hos mamma och Sven, så jag får nöja mig med att träffa henne då och då.

Nähä, får man ta sig en kall zeunerts nu eller?

Förresten, nån osm vet var man kan hitta Douglas Unger's låttexter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0