Haaave you met me?

Vem älskar inte Barney liksom?!

Ikväll ska jag äta kassler, maaah vad gott. Det var sjukt längesen. Här krävs ingen ryggbiff för att imponera inte, släng upp en kasslerskiva så är jag nöjd haha!

Det blev inget strömsholm idag, och tur var väl det för om vi hade åkt dit hade vi inte varit klara i stallet förrän midnatt typ. Shit vad man måste tänka/fixa/ändra bara för att hovslagaren kommer. Luktar illa i hela stallet när han är där också, undra om det beror på varmskoningen, eller kakorna?! Haha ;P

Idag fick jag en Smula på stortån, gaaaaaahhh vad det gjorde ont! Har inte vågat titta hur tån ser ut än, kanske borde göra det.. Vi har även haft rymlingar idag, Zazza och fem unghästar tyckte att de skulle byta hage.

Nu ska jag koka potatis :)

* Sometimes, a pillow is all you get *


Snygga systrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0