Gogong, gogong, gogong..

Åh kära nån, Dirty Dancing! Jag och Elise sitter och ser på den nu, men jag kan inte slita mig från datorn haha! För mycket skvaller att missa.

Idag åkte Christelle iväg, och Kestas också. Så imorgon blir en hård dag. Jag,Elise och en ny kille istället för Kestas nu medan han är borta, och så Stina en stund antagligen. Men jag har ju tur som får rida Lucy två ggr imorgon, älskar henne :)
Jag är dessutom både hund- och hästvakt åt Christelles djur, så jag kommer vara trööööött på kvällarna nu haha. Men det är väl bra, jag sover ju som en stock på nätterna haha!

Åh, vad jag saknar vissa människor. Massor. Typ Tosse, Lillan, Linda, Annelii,Maggan, Linn, systrarna, mamma och massa fler som jag inte vill skriva ut namnen på. Jag skulle vilja ha pengar och tid så jag kunde hälsa på alla. Någon jag inte saknar är mitt gamla jag. Den lata, oinspirerade och allmänt nedstämda pygmen. Nu är det en pigg, glad och välmående pygme, och det känns så bra! Visst har jag dåliga dagar när jag helst bara vill ligga och vara slö en hel dag, men den här chansen är fan once in a lifetime, och jag tänker göra allt för att lyckas! Känns som att det går ganska bra hittills iallfall :)

Jaja, jag vet inte om någon är intresserad av hästarna speciellt mycket, men jag tänker skriva ändå för det är roligt.

Amore. E: All In One. Christelles prinsessa, inte min. Hon och jag gillar inte varandra :P Men hon är fin, och har ett hopp som slår många andras.

Lucy Show. E: Lucky Light. Åh vilken underbar häst. Hon är så snäll, lite grinig ibland bara, men det gör mig inget :)

Thelma (Loppan) E: Quite Easy. Mycket söt, liten flicka, men ett rent jävla monster ute hahaha!

For Fun (Smulan) E: For Feeling. Gulligt litet fuxsto, en riktig tjejhäst. Jättesnäll.

Evolution H (Eva) E: Elmshorn. Stora tjuriga damen som hatar all beröring, men hoppar allt.

Zahara S (Zazza) E: Cardento. My god vilken konstig häst haha. Helt galen när hon kom, nu är hon rar ibland och störd ibland, men oftast trevlig.

Virtual Dancer (Vicky) E: Indoctro. Min bebis! Typ bara jag som gillar henne haha! "Behandla andra så som du själv vill bli behandlad", det är hennes motto.

Octavio (Olle) E: Contendro. Gullig, stort huvud, lite långsam så att säga haha. Men snäll.

Eccelente UW (Exet) E: Cornetto. Världens sötaste hingst/soontobevalack. Vi börjar komma riktigt bra överens nu när han insett att jag bestämmer.

Just Feeling(Justin) E: For Feeling. Söt liten 4åring som är här på prov, precis inriden.

Kamelia. E? Gah, jag kommer aldrig ihåg! Jaja, en trevlig skimmel med oftast positiv attityd. Snällare än alla andra.

Birdie. E: Cortez. 'Åh den allra bästaste gullepluttisnutthästen i heeeela stallet!

Maxi Clay (Max) E: Magini. Dunderklumpen, need I say more?

Lobelia. E: Lavirco. Mycket snäll stor häst, såld till Åland.

Älskar det här stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0