Förbannad och fundersam

Förbannad. Ja, man blir lätt det när man behandlas som ett andrahandsval, eller som skräp. Jag duger tydligen bara för vissa när de inte har annat för sig. Men det är okej, jag tänker aldrig mer, och då menar jag verkligen ALDRIG mer, låta dig behandla mig så. Ha det bra, ring ej mig, jag kommer inte ringa dig. Och hör inte av dig på nåt annat sätt heller för den delen, cause you are shit in my eyes now.

Nog talat om den idioten. SM är ändå trevligt.

Nu till den fundersamma pygmén. Pygmén har faktiskt en allvarlig fundering också. Det händer. Sällan, men ibland.
Varför ska man alltid bli kär i den man vet att det är helt omöjligt att få? Jag är så sjukt kär, och jag vet att det är rätt besvarade känslor, men vi spelar liksom inte i samma liga. Åh, vi skulle kunna ha det så bra ihop, men det funkar inte. Jag jobbar jämt, och hur mycket jag än försöker så kommer det aldrig finnas nog med tid för dig.
Vi skulle kunna ha det perfekt.
Du är värd mer än jag någonsin kommer förtjäna.

Lyssnar på minneslåtar från massa roliga upplevelser. Åh vad roligt vi haft! Och mer roligt kommer det bli, för sen det där mailet så blir allt bara bättre och bättre! Älskar dig Tosse, vi ska aldrig mer lyssna på massa skitsnack från avundsjuka och egoistiska människor!
Laaaaaay all your looooove oooon meeeee!

Idag har jag fått hit lite kort hemifrån, som nu står på mitt nattduksbord och myser med plommon/cognacljus. Fint! Känner mig ännu mer hemma nu :)

Dags att umgås med sambosar och hunden, laga lite mat också kanske! :)




Kommentarer
Postat av: Tosse

Älskade lilla Pyggis! =)

2010-01-27 @ 18:49:48
URL: http://tosse89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0