Kära någon vilken yra

Bröllopsyra, vinyra, kebabsugyra, bankomatkortsyra. And so on..

Helgen har varit kanoners, jag har fått "mammas" goda pepparstek, jag har stått utanför shell, jag har varit på mixxxxxxxit, jag har ätit godis, sett lite av melodifestivalen, gosat med både det ena och andra och framförallt njutit av sörpingsatmosfären.

Men var är all min choklaaaaad?? Kanelbullarna hade B gärna fått äta upp, för de smakade inte gott. Men istället ger han sig på min skitgoda choklad. Maah.

Nu orkar jag inte skriva mer, återkommer senare med bilder.

Måste bara berätta en sak till. Jag är tråkig. Så tråkig att man inte ens kan se melodifestivalen med mig.

Kommentarer
Postat av: Annelii

jasså du...bröllopsyra?? Går du i giftas tankar ...hihihihi

2010-02-10 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0