I en lastbil på en Grevagård

Här sitter jag och väntar på att makaronerna ska bli klara. Makaroner och ost, det blir dagens lunch/mellanmål/middag/kvällsmat. Bra va!?

Vi var framme här ca 16.00, lastade ur och fixade med alla hästarna, besiktade dem osv.
Det anländer fortfarande folk, fy fasiken för att komma hit så sent. Första klassen börjar liksom 08.00, min klocka står på 05.10. Orka gå upp så tidigt om man installerar hästar hela natten. Har förövrigt sett lite kändisar, det är roligt att få se dem live liksom.

På tal om installering osv så har min lillasyster inte världens tur med sin dator direkt. Poor girl.

Har inte uppdaterat på ett tag, men hinner liksom inte riktigt med. Jobb, mat, sova. Typ så ser min dag ut. Jag går och lägger mig typ vid 20.30 på kvällarna, haha! "Hej, jag heter Josan och är 7 år"

Jaja, nu är makaronerna klara, dags att äta. Mumma.

*With the head full of strange thoughts*

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you verry verry muchooo.

2010-02-12 @ 16:16:08
URL: http://linnpinns.blogg.se/
Postat av: Tosse

Sweet att iaf få vara iväg från den vanliga vardagen =)

2010-02-12 @ 18:20:18
URL: http://tosse89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0