För alla dom som står vid sidan och ser livet glida förbi

Älskar't.

Jaja, maagaa vad nervös jag börjar bli för tävlingarna nu. Första är på fredag, den är liksom lite uppvärmning för nästa helg. Då är det dags för grevagården, spännande!

Planen so far;
Fredag: Hamre
12-14 feb: Grevagården
19/20 feb: Kumla
Typ 25 feb - 14 mars: Belgien, träning/tävling och Helsingborg SM.

Sen minns jag inte mer hahahah! Jo, tror elitallsvenskan i Södertälje och Örebro var helgen efter.
Jaja, det där med belgien/helsingborg alltihop fick jag veta idag att vi inte kommer åka hem emellan, utan vi kommer bo borta så länge. Rooooligt :D

Jaha, jag mår bra, efter omstädigheterna. Har varit så sjukt mycket nu på sistone, orkar inte mer. Ibland vill jag bara lägga mig och gråta. Men, turen måste väl vända för mig snart? Eller hur?! Jag har världens tur som har så bra vänner, roligt jobb och världens bästa djur, absolut, men det behöver liksom inte hända mer dåliga saker nu.

Sörping i helgen, wiiiiieee vad roligt!! Har ju saknat min extrafamilj, och måste ju hålla lite koll på min framtida man också. Se så han verkligen blir rik, annars vetefan om det blir nå bröllop hahahah!

Nu ska jag gå ner och skära grönsaker, dagens mat/morgondagens lunch blir ägg&räksallad. Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0