Sluwe Sleutels

Jaha, jag håller ju alltid mitt ord, så här kommer det.

Ungdomlig 20nånting-åring söker te-sällskap, soffvärmare, godishämtare eller någon annan som kanske bara tycker om att prata om hästar.
Jag gillar;
att åka på skogspromenader i min tjejbil
pastasallad
tantsnusk
Flickorna på Klitteholm
och liknande som behövs för att få ett lyckligt liv.

Jag är på jakt efter någon som vill ta ett värmande (läs: skållhett) bad, dricka en dagens en tisdagkväll eller kanske helt enkelt bara umgås med mig och min otroligt sociala groom.
Kontakta mig om du känner att vi hör ihop, jag längtar efter ditt samtal!

OBS: Snusare och slaktare undanbedes.



Okej, skämt åsido. Helgen har varit grym, om man bortser från kyla, den icke-existerande elen och bitter-Lisa mittemot i stallet. Jag ska nog flytta till Hengelo när jag blir stor.

Emma har flyttat in nu, skönt med lite ny energitillförsel! Och all mat hon har med sig, hallelujah för den familjen säger jag bara! Julen är räddad!
Saknar Elin dock, men vi vet ju var vi har varandra. Snart ses vi igen :D

Om jag skriver om det jag vill skriva om så börjar jag gråta, så no no. Räcker med ett ord; saknad.


Cee Lo Green – No One's Gonna Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0