Nieuwjaar op Zandwijk!

Kommer bli fantastiskt! Biljetter fixade idag (tack Kirsten) så nu är det bara outfiten som fattas.. Kanske att man hinner iväg i veckan, om det inte blir Marienheem.. Förhoppningvis kommer jag ju iväg till Amsterdam i veckan, då kan jag bli dressed for success :)

Klippt idag, Kakan är så duktig! Klippte hela huvudet själv, bara brems för att klippa insidan av öronen :)
Lite longe också, Eva var superbra! Hon är så härlig när hon är avslappnad och lugn, som en helt annan häst om man jämför när hon är lite kranky och inte vill.

Måste ringa mamma ikväll och lägga till en sak på önskelistan. Det är verkligen dags nu, längtar faktiskt galet mycket! Måste bara bestämma på vilken studio det ska bli gjort, krävs ju en del arbete för att gära det snyggt..

Jag har lite ont i magen. Undra om det beror på de sex mandarinerna jag precis klämt i mig.

Ikväll kommer Stina tillbaka, så jag måste hålla mig vaken till kl 21 när hon är hemma igen. Huu, hur ska det gå? Jag vill ju sova redan nu ^^



Tänker på dig. Tänker på oss. Längtar efter att komma hem och träffa dig.  Du betyder så mycket, men när jag försöker säga det så är det som om du inte förstår. Men innerst inne hoppas jag att du vet det.




Nyår förra året, mysig kväll med syster i Örebro!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju värsta fina klänningen ju!

2010-12-27 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0