Smet, Promoe och höst

Tre ord för att beskriva kvällen. Kladdkakesmet, Promoe spelas på Spotify och hösten nalkas med jättesteg. Men med en corona i handen och trevligt sällskap känns livet lite ljusare ändå, trots mörkret utanför.

Den helvetes vageln vägrar försvinna. Jag blir galen, jag ser ju fan misshandlad ut ^^

Nya hästar anlände idag, bara en jag träffat förut och det var Charette :) Lilla tjejen, får nog faktiskt erkänna att jag saknat henne lite! Stackars Py bara, håller tummarna för att det inte är något allvarligt!

Snart är det kopparbergsmarken, wooooooop woooooooop! Damn vad roligt, jag kommer go bananas med tanke på att jag måste ta igen alla helger som jag missat med girlsen! Åh Linn, vad jag saknar dig! Min kära vän! Åh mina systrar, tänk vad roligt vi ska ha! Jag längtar så sjukt mycket!

Sthlm var trevligt, handlade inget speciellt men det var ju inte tanken heller. Tanken med resan var att umgås med mamma, carro och johanna och det gjorde jag :)

Imorgon är det tävling med babys som gäller, sen på kvällen ska vi fira LillStina som fyller 25 år idag, grattis till henne! Sean Banan spelar ju i Arboga imorgon (för er som lyckats missa det) och det ska bli sååååå roligt!

Långt inlägg idag. Har ju ltie tid över nu när kladdisen är i ugnen så lika bra att skriva :)

See ya my beloved ones!


Marken förra året, samma detta år eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0