Little kittycat

Så sjukt söt kattunge upphittad i stallet! Så liten och hårig! Mm saknar min katt ännu mer när jag ser den.

Kvällens plan är att snart åka till affären (eller aa, när Blixten är klar i duschen) sen ska jag duscha, äta och sen sova. Sova är ju så gaaalet skönt. Jag fattar inte. Jag skulle kunna sova hur mycket som helst tror jag.

Idag har varit en bra dag, med mycket sång. Eller, sång och sång, ljud iallafall. De höga tonerna kanske inte direkt är varken min eller LillStinas starka sida. Men det låter ju iallafall.
Lucy blir bättre och bättre, snart är såren borta :)

Skadeanmälan är inskickad på telen, så nu är det bara att vänta på pappret som ger mig en ny fläskig telefon haha!


Elin klar nu, dags för affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0